Det er ingen stor hemmelighet at markedet for klassiske biler ekspanderer. Volkswagen ser ut til å være ledende når det gjelder pris på sine klassiske busser. Det er verdt å nevne at det finnes ingen andre modeller fra noen andre bilprodusenter som kan skryte av en slik popularitet av sine busser som Volkswagen.
Dagens prisutvikling når det gjelder klassiske Volkswagen bussmodeller, herunder Volkswagen T1, T2 og bare så vidt startet T3, som utvilsomt kommer i den neste rekken av klassiske Volkswagen grunnet at T25/T3 eller som bilen kalles på fagspråket - Volkswagen Type 2 (T3), er den siste utgaven av VW busser som har en motor bak og har bakhjulstrekk. Det er mange der ute som satser på Syncro, men det er tvilsomt at Syncro oppnår en like stor anerkjennelse. Det er mulig at de første Syncro modellene av T3 kommer til å oppnå en viss prisnivå, men det er de 2WDene som blir verdt kroner. Grunnen til dette er at VW fortsetter å lage Syncro den dag i dag og Syncro i seg selv har blitt lansert på både busser, VW Passat, VW Golf og til og med på en VW Polo. Syncro er et utbrukt konsept som egner seg godt for ombygging. Tilbake til bussen som ble solgt i USA for en stund tilbake for hele 198000 dollar. 7 år ble brukt til å sette denne bussen i en slik stand. Summen tilsvarer 28300 dollar pr år. Jeg vil forsiktig anta at det ble brukt omkring 60000 dollar på restaurering. Derfor er klassiske Volkswagen en god business. Det er når en kan tjene 1 million kroner på salget. Invester i en Volkswagen Buss! Se selve aksjonen under: |
|
|
|